Friday, May 22, 2009

MELAWAT-Iz

assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua. hehehhe selamat pagi. 2 -3 hari nih asyik bangun pagi jer aku. hmmm bagus gaks tuh. boleh start hari2 aku dengan lebih awal. hari nih aku bangun awal dan dapat buzz dari Iz OIAM. tanya pasal something. so dia call aku terus dan beborak lah kitarang pagi2 buta nih. pasal macam2. kalau semuanya ok. Iz ader suprise utk semua peminat2 dia. ehhehe nak tahu suprise apa, kena lah tanya Iz sendiri.

Dalam masa yang sama Iz sekarang tgh nak siapkan album dia. so dia tanya aku ada tak lagu melayu utk dia. eh bila dia tanya camtuh. otak aku mula berpikir. cun gaks kalau dapat buat lagu utk Iz nih. Iz nih dia lain dari singer2 yang lain lah. dan aku suka cabaran. Aku bayangkan satu lagu yg cun utk Iz. nak try experiment sesuatu lah. hehehhe... Pastuh aku bayangkan lirik dia pulak akan bagi inspirasi kat orang yang dengar. dah bosan lah dengar lagu yang tak bagi apa2 kat pendengar lepas habis dengar sesebuah lagu tuh.

Aku suka natasha bedingfield. bagi aku dia superb. sebab dia tulis lagu sangat bagus. and lyric dia. hmmm.. bagus sangat. OK. sekarang aku nak dengar balik lagu2 Janet. nak dapatkan idea sikit utk Iz nih. hehehehhe.




* owh, Iz nih aku dah kenal dia sejak masa aku duk melawati lagik. Iz ni budak melawati. dulu belajar kar Australia. so disebabkan duduk satu tempat yang sama. kitarang kenal. sampai lah Iz masuk oiam dan sekarang dah bergelar penyanyi. bagus Iz. anyway congrats sebab menang best baju masa ABP. aku tak terkejut sangat sbb ko mmg particular dengan apa ko pakai kan ;) hehehhehe.....~bamf

No comments:

Post a Comment