Sunday, May 24, 2009

Balik Kampung Hey Hey Hey Balik Kampung!

tader lah balik kampung pun. cuma aku nak balik jumpa my family hari nih. sebab start hujung bulan nih aku dah akan start bz balik. so baik aku lepak rumah 2-3 hari. happy jugak mak aku. sebab aku nih susah betul nak balik. since dari form 1 aku dah sekolah asrama. kat kelantan plak tuh. so kadang2 homesick tuh mmg tak pernah ada lah. tapi apa2 pun aku mmg rindu family aku nih. dan rindu masakan mak aku. walaupun kadang2 aku suh mak aku masa sardin ngan telur mata jer utk aku. demn lapar.



apa terjadi semalam? Luscious performed at Mcircle last nite. Derang macam biasalah. mmg songbirds. menyanyi bagai nak gila lah semalam. aku suka korang nyanyi HALO semalam. met bahri, james, ude, fiqah, nani, auntie fety, her husband, leya, leya's husband, mashie, mashie's husband Amin. Jijie and Jijie's Husband. hehehhehe tapi sebelum gi tgk Luscious semalam aku gi lepak umah An kejap. pastuh layan movie siam kelakar cam nak mampus. tajuk apa ntah. tajuk apa ha An? tapi mmg kelakar lah. kitarang tgk yg bantai gelak lah. lepas tuh tgk citer The Beach lakonan Leonardo. Citer nih dah lama dah arahan Danny Boyle yang baru lepas menang Oscar hari itu. tapi citer nih. hmmm. menarik lah. eh menarik sangat kot. rasa cam nak tgk 5 kali pun boleh lagik. bila korang tgk citer nih. banyak benda yg korang boleh start fantasize. hehehehhe. the beach is Ya Allah cantiknya. dan the herbs. hahahhahaha....i wonder wujud tak tempat yang derang maksudkan nih. rasa cam nak pergi lah. An, apa kata kita printscreen map tu. kita gi next month. hahaha. it's just like a heaven on earth.



bercakap pasal heaven on earth plak. aku sekarang tgh download satu movie arahan Oscar Nominee Deepa Mehta. lakonan hebat Preity Zinta. bila aku sebut nama2 india nih jangan lah ingat cerita nih pasal cinta dua darjat yang terhalang disebabkan pihak ke-3. nih cerita pasal pompuan india kena dera kat kanada, dan akhirnya dia berkawan dengan seekor ular tedung nih yang she believes that is her husband. eh menarik lah citer nih. apa kata korang download cam aku gaks. ker tunggu aku tgk dulu pastuh aku review ok!




*tak sabar nya nak balik jumpa adik kecik aku Iman Fiqli

7 comments:

  1. cuti mmg best... but bile dh cuti lelama nak kijee.... haih... busan je dok umah hehari...

    -ieja-

    ReplyDelete
  2. its in pulau maya in phuket. they called it 'the beach' island anyways. pergi lah...mmg cantik gila..tapi kalau dah penuh gila dgn boat tu..takde la sama dengan the film...hehe.

    ReplyDelete
  3. tuh lah. hmmm kalau betul2 ader hidden beach. rasa nak gi carik tak? hehehhe

    ReplyDelete
  4. betul tuh ieja. kalau dah lama rest takleh gaks kan :P

    ReplyDelete
  5. this weekend balik kg...yahoooo
    isma, cerita hindustan tu cam best la
    bg link download leh?

    ReplyDelete
  6. Isma donlod citer ni torrent eh? kat laman web mane ek? cari tak jumpa la.. takowt donlod fake torrent jer..

    ReplyDelete